In produção de moda fashion producer stylist advice coordenado casual

This is no trash






Pam asked me to choose the clothes to wear. So I started to style her. That's something I love to do and I'm already used to that, because my friends also ask me to style them, to give advice on what they shall or not buy, make up, hair, etc... I've styled also some models from my former model agency. And I love it!!!


Pam is wearing a vintage coat, a sweat-shirt from La Redoute, an old t-shirt and blue trousers that I dyed with bleach.

A Pam pediu-me que lhe escolhesse o que vestir. Então comecei a tratar dos seus coordenados. Adoro fazer isso e já estou habituada desde pequena, porque as minhas amigas e amigos também me pedem para lhes fazer o mesmo, para dar conselhos acerca do que devem ou não comprar, maquilhagem, cabelo, etc... Além disso, costumava fazer produções de moda com a minha antiga agência de modelos. Adoro isto!!!

A Pam está a usar um casaco vintage, uma sweat-shirt da La Redoute, uma t-shirt velhinha e umas calças azuis que tingi com lixívia.



Related Articles

0 intense minds:

Blog Archive

Follow me