In mexican fashion magazine american apparel moda revista mexicana jovem young diferente vanguarda alternativa different

Baby baby baby








source: fashion copious and myspace.com/babybabybabymagazine


Hoje descobri que existe uma revista de origem mexicana e que se vende nas lojas American Apparel, que se chama Baby Baby Baby. Infelizmente não se vende em Portugal! :s Acho que é uma daquelas revistas que eu iria gostar muito. Acho que me identifico com a sua visão. E adoraria fazer ou participar em produções de moda para revistas deste género. Mas enfim, sonhar não faz mal a ninguém...

Aqui está o link no Myspace, para os curiosos:

http://www.myspace.com/babybabybabymagazine

Today I found a mexican magazine that is sold at American Apparel shops, whose name is Baby Baby Baby. Unfortunately it isn't sold in Portugal! :s I think I would like it a lot. I think it goes with my personality. And I would love to do or work in fashion productions to this kind of magazines. Well, to dream doesn't hurt anyone...


Here you have the link at Myspace:


http://www.myspace.com/babybabybabymagazine




Related Articles

0 intense minds:

Blog Archive

Follow me